مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 22:312018-10-16بين الملل

بری: امنیت در سوریه، بارقه امیدی برای فلسطینی هاست


رییس پارلمان لبنان در دیدار با هیأت ایرانی در ژنو گفت: ثبات و امنیت در سوریه، امنیت عراق و لبنان بوده و به فلسطینی ها این امید را می دهد که سرزمین های غصب شده خود را آزاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نبیه بری ، رییس پارلمان لبنان سه شنبه (24 شهریور) برقرای امنیت در سوریه را برای منطقه غرب آسیا و آرمان فلسطین مهم دانست.

نبیه بری تأکید کرد: امنیت در سوریه، امنیت عراق و لبنان بوده و حداقل به فلسطینی ها این امید را به آن ها می دهد که سرزمین ها و حقوق خود را پس بگیرند .

او که برای شرکت در صدو سی و نهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس (IPU) به سوییس رفته با هیأت پارلمانی ایران در حاشیه این کنفرانس دیدار کرد.

رییس پارلمان لبنان طی این دیدار افزود: هدف از وجود تروریسم داعش، جبهه النصره (شاخه سوری القاعده) این بود که مسلمانان و مسیحیان از قبله سیاسی خود یعنی قدس و آرمان فلسطین دور کند .

نبیه بری در ادامه تأکید کرد که هدف تروریسم در عراق و سوریه تغییر توجه ها از کانون فلسطین و ایجاد فتنه بین مسلمان ها است.

او همچنین بر ضرورت هشیاری کشور های منطقه در مورد تروریسم تأکید کرد و گفت که طرح تجزیه عراق همچنان ادامه دارد و برخی به دنبال ایجاد وضعیت مشابه در نوار مرزی شمال سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بری: امنیت در سوریه، بارقه امیدی برای فلسطینی هاست

بری: امنیت در سوریه، بارقه امیدی برای فلسطینی هاست