مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 01:302018-10-16اقتصادي

پایان ارزان فروشی کاذب هواپیماهای خارجی!


هواپیماهای خارجی که از یک هفته پیش، قیمت سفرهای هوایی را کاهش دادند، از امروز به شرایط عادی برمی گردند و دوباره بلیت ها را با «ارز آزاد» محاسبه می کنند.

- هواپیماهای خارجی که از یک هفته پیش، قیمت سفرهای هوایی را کاهش دادند، از امروز به شرایط عادی برمی گردند و دوباره بلیت ها را با ارز آزاد محاسبه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرلاین های خارجی هر سال جشنواره هایی را در سراسر جهان برگزار می کنند و تخفیف های قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه می کنند.

نوسانات ارز و افزایش قیمت بلیت پروازهای خارجی در ایران باعث شد این تخفیف ها به حساب ارزان فروشی و بازگشت آن شرکت ها به نرخ ارز نیما گذاشته شود.

بنا بر اعلام آژانس ها و سامانه های رزرواسیون بلیت هواپیما به استناد بیانیه های ایرلاین های خارجی، از 19 مهرماه مبنای محاسبه ارز در بلیت های خارجی از 14700 به 9700 تومان کاهش یافت، اما بررسی های ایسنا از تغییرات چشم گیری حکایت نداشت.

حتی بنا بر اظهارات آژانس دارها، کاهش قیمت ها به حدی نبود که بازار ایران را تشویق کند؛ چرا که با توجه به میانگین درآمد ماهانه هر خانوار ایرانی ـ طبق گزارش بانک مرکزی از سال 96 ـ که حدود سه میلیون و 606 هزار تومان برآورد شده، پرواز خارجی هنوز کالایی گران محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ارزان فروشی کاذب هواپیماهای خارجی!

پایان ارزان فروشی کاذب هواپیماهای خارجی!