مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 11:052018-10-17سياسي

رونمایی از سند حمایت از کسب و کارهای نوپای دیجیتال سلامت


سند حمایت از کسب وکارهای نوپای دیجیتال به منظور حمایت از این کسب وکارها، در جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت رونمایی می شود.

- رونمایی از سند حمایت از کسب و کارهای نوپای دیجیتال سلامت معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: سند حمایت از کسب وکارهای نوپای دیجیتال به منظور حمایت از این کسب وکارها، در جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدمحمدهادی ایازی در توضیح سند حمایت از کسب وکارهای نوپای دیجیتال اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسه شورای عالی سلامت در سال گذشته، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت مکلف شده اند تا به فعالیت در حوزه توسعه اکوسیستم سلامت دیجیتال بپردازند، به این منظور با امضای تفاهم نامه بین وزارت بهداشت و معاونت علمی ریاست جمهوری، کمیته ای در وزارت بهداشت با نام کارگروه توسعه کسب وکارهای نوپای دیجیتال سلامت تشکیل و پس از برگزاری جلسات متوالی قرار شد تا بسته ای حمایتی برای کسب وکارهای دیجیتال تهیه شود.

به گفته وی، در این بسته که در جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت رونمایی می شود، نقش هر دستگاه و چگونگی حمایت آن ها از استارتاپ ها، چگونگی حمایت و تعامل با شتاب دهنده ها و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و سایر زمینه های توسعه کسب وکارهای نوپا مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند حمایت از کسب و کارهای نوپای دیجیتال سلامت

رونمایی از سند حمایت از کسب و کارهای نوپای دیجیتال سلامت