مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 13:202018-10-17فرهنگي

سینمای ایران و ادوار مختلف آسیاپاسفیک


سینمای ایران امسال و در دوازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسفیک در بخش های بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم بلند جوانان و بهترین موسیقی متن شانس کسب جایزه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نامزدهای دوازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در حالی اعلام شد که امسال سینمای ایران در 4 شاخه بهترین فیلمنامه با بمب: یک داستان عاشقانه ، در شاخه بهترین بازیگر مرد با بهمن فرمان آرا برای نقش آفرینی در فیلم خودش حکایت دریا ، در شاخه بهترین موسیقی متن با فیلم بمب: یک داستان عاشقانه با موسیقی ساخته النی کاریندور و در شاخه بهترین فیلم بلند جوانان نیز با یک محصول مشترک ایران، قطر و فرانسه یعنی فیلم آوا به کارگردانی صدف فروغی این فرصت را دارد تا بر تعداد جوایز بین المللی خود بیفزاید.

سینمای ایران در 11 دوره پیشین جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک همواره حضور مستمری در میان نامزدهای این رویداد داشته و در سال هایی تنها به یک نامزدی بسنده کرد و در سال هایی نیز با عملکردی موفق چندین جایزه را به خود اختصاص داده است.

سال گذشته و در دوره یازدهم دوره این رویداد فیلم لِرد ساخته محمد رسول اُف در شاخه بهترین فیلم بلند، نوید محمدزاده برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء در شاخه بهترین بازیگر مرد و اسکی باز به کارگردانی فریدون نجفی هم در بخش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای ایران و ادوار مختلف آسیاپاسفیک

سینمای ایران و ادوار مختلف آسیاپاسفیک