مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 12:152018-10-19بين الملل

واکنش پنتاگون به سخنان اخیر پوتین


سخنگوی پنتاگون در واکنش به صحبت های اخیر ولادیمیر پوتین مبنی بر گروگان گیری داعش و ربودن 700 نفر در منطقه دیرالزور سوریه از جمله چند آمریکایی گفت: - وزارت دفاع آمریکا اطلاعی در مورد گروگان گرفته شدن اتباع آمریکایی در نزدیکی شهر دیرالزور ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در سخنرانی اخیر خود در یک اجلاس سالانه در این کشور گفت: اخیرا تروریست های داعش در مناطق تحت کنترل قوای مورد حمایت آمریکا در کرانه چپ رودخانه فرات در سوریه حضورشان را گسترش داده و حدود 700 نفر از جمله چند شهروند آمریکایی و اروپایی را به گروگان گرفتند.

شان رابرتسون، سخنگوی پنتاگون در واکنش به این صحبت اظهارکرد: با وجود آنکه ما تایید می کنیم که چند روز پیش حمله ای علیه کمپ IDP در نزدیکی دیرالزور صورت گرفت، اما اطلاعاتی دال بر اینکه این تعداد زیاد به گروگان گرفته شده اند، آنگونه که از سوی ولادیمیر پوتین مطرح شده نداریم و نسبت به دقیق بودن صحبت های او تردید داریم.

وی افزود: ما همچنین از اینکه اتباع آمریکایی در این کمپ بوده باشند نیز اطلاعی نداریم.

رابرتسون خاطرنشان کرد که آمریکا ارزیابی های روسیه مبنی بر اینکه ائتلاف تحت رهبری آمریکا در سوریه قادر به رفع تهدید گروه تروریستی داعش نبوده را رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پنتاگون به سخنان اخیر پوتین

واکنش پنتاگون به سخنان اخیر پوتین