مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 16:102018-10-19سياسي

نقش هنر هفتم در ارتقای فرهنگ سلامت


وزیر بهداشت با اشاره به نقش هنر هفتم در فرهنگسازی سلامت گفت: این هنر می تواند نقش بسیار مهمی در ارتقای فرهنگ بهداشت و سلامت جامعه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در اختتامیه اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت در اصفهان با تشکر از تمامی افرادی که در برگزاری این جشنواره شرکت کردند، گفت: مطمئن باشید که کار خیر در حوزه سلامت به ساخت و ساز و خرید تجهیزات خلاصه نمی شود.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که هنر هفتم می تواند در خدمت اعمال خیر در حوزه سلامت باشد، افزود: این هنر می تواند نقش بسیار مهمی در ارتقای فرهنگ بهداشت و سلامت جامعه داشته باشد؛ طوری که با هیچ زبانی نتوان به آن دست یافت.

هاشمی همچنین گفت: ضروری است به این هنر توجه کنیم و ضمن احترام به افرادی که در این رشته فعال هستند، از آن به عنوان ابزاری در جهت ارتقای فرهنگ سلامتی استفاده کنیم.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: زمانی می توانیم به خود افتخار کنیم که بار بیماری ها را کاهش داده، توانمندی مردم افزایش یافته، فرهنگ جامعه را ارتقا بخشیم و مردم بدانند که باید از خود مراقبت کنند تا بیمار نشوند و این یک اقدام و کار خیر جمعی است.

هاشمی با تاکید بر این که تنها جایی که معتاد شدن و اعتیاد خوب است، اعتیاد به کار خیر است، افزود: تصورم این است اگر با اخلاص کار کنیم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش هنر هفتم در ارتقای فرهنگ سلامت

نقش هنر هفتم در ارتقای فرهنگ سلامت