مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 19:052018-10-20بين الملل

واکنش رسانه های اسراییلی به برکناری معاون رییس دستگاه اطلاعات عربستان


رسانه های اسراییلی به برکناری معاون رییس دستگاه اطلاعات عربستان واکنش داده و این امر را خبر بسیار بدی برای اسراییل خواندند.

- رسانه های اسراییلی به برکناری معاون رییس دستگاه اطلاعات عربستان واکنش داده و این امر را "خبر بسیار بدی برای اسراییل" خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، رسانه های عبری زبان امروز (شنبه) اعلام کردند که برکناری احمد العسیری، معاون رییس دستگاه اطلاعات عربستان خبر بسیار بدی برای تل آویو است.

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان دستوری را مبنی بر برکناری احمد العسیری از منصب معاون رییس دستگاه اطلاعات صادر کرد که این امر همزمان با اعلام نتایج تحقیقات اولیه درخصوص کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی در داخل کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه صورت گرفت.

آنطور که روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرده است، گزارش ها حکایت از این دارد که العسیری دستور شفاهی را از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای بازداشت خاشقجی جهت بازجویی از او در داخل عربستان دریافت کرد اما او یا این دستورات را بد متوجه شده یا دستور ولیعهد برای بازداشت خاشقجی را زیر پا گذاشته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسانه های اسراییلی به برکناری معاون رییس دستگاه اطلاعات عربستان

واکنش رسانه های اسراییلی به برکناری معاون رییس دستگاه اطلاعات عربستان