مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 10:502018-10-21اقتصادي

آغاز فرآیند تولید بنزین یورو 5 در فاز سوم نفت ستاره خلیج فارس


کوره بنزین سازی فاز سوم ستاره خلیج فارس عصر گذشته(28 مهرماه) با حضور علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت وارد مدار تولید شد.

- کوره بنزین سازی فاز سوم ستاره خلیج فارس عصر گذشته(28 مهرماه) با حضور علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت وارد مدار تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در جمع خبرنگاران گفت: فرآیند تولید بنزین یورو 5 در فاز سوم با روشن شدن این واحد آغاز شده است.

محمدعلی دادور افزود: با تکمیل و نصب همه قطعات در مرحله سوم، تولید بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال به 40 میلیون لیتر در روز افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه اکنون میزان تولید بنزین در این پالایشگاه 30 میلیون لیتر در روز است، اظهار کرد: این پالایشگاه ظرفیت توسعه دو فاز دیگر نیزدارد که در صورت راه اندازی آن می توان تا 600 میلیون لیتر بشکه در روز بنزین تولید کرد.

دادور با اشاره به اینکه تعهد تولید بنزین پالایشگاه میعانات گازی خلیج فارس 37 میلیون لیتر در روز بود، هدف از تولید این میزان بنزین در این پالایشگاه را قطع وابستگی کشور به واردات بنزین و جلوگیری از تحریم های ظالمانه آمریکا عنوان کرد.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس بیان کرد: همه هزینه های مالی راه اندازی فاز سه از فروش محصولات این پالایشگاه تامین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرآیند تولید بنزین یورو 5 در فاز سوم نفت ستاره خلیج فارس

آغاز فرآیند تولید بنزین یورو 5 در فاز سوم نفت ستاره خلیج فارس