مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 12:552018-10-21اقتصادي

تاثیر شنبه ی نیم بها بر گیشه / سینما به سبد خانوار برمی گردد؟


یک پخش کننده درباره تاثیر نیم بها شدن بلیت سینما در روزهای شنبه، گفت: همانطور که ثابت شده اکران نیم بهای بلیت در روزهای سه شنبه بر روی فروش و جذب مخاطب تاثیرگذار است، - این شنبه نیز همان اتفاق افتاد اما با توجه به نزدیک بودن شنبه به روزهای پایانی هفته، شاهد کاهش فروش در پنج شنبه و جمعه هم بودیم.

حبیب اسماعیلی _مدیر رسانه فیلمسازان_ در گفت وگویی با ایسنا درباره طرح نیم بها شدن بلیت سینماها در روزهای شنبه و تاثیر آن بر میزان فروش فیلم ها و همچنین جذب مخاطب بیان کرد: روز گذشته به عنوان اولین روز اجرا این طرح، شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و با مقایسه ای اجمالی با شنبه هفته گذشته، فروش بالاتری داشتیم.

او ادامه داد: همانطور که ثابت شده بود اکران نیم بهای بلیت ها در روزهای سه شنبه بر روی فروش و جذب مخاطب تاثیرگذار است، این شنبه نیز با وجود آنکه هنوز تغییر قیمت بین مردم جا نیفته و برخی از آن اطلاعی ندارند، همان نتیجه را به ما داد و البته این تغییر بر روی فروش فیلم های خانوادگی بیشتر محسوس بود.

به طور مثال اگر فروش فیلمی در یک روز عادی 50 میلیون تومان است در روزی که بلیت نیم بها است چند برابر می شود و به 150 میلیون تومان هم می رسد.

بنابراین به مرور زمان این طرح می تواند تاثیر خوبی را بر روی چرخه سینمایی کشور بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر شنبه ی نیم بها بر گیشه / سینما به سبد خانوار برمی گردد؟

تاثیر شنبه ی نیم بها بر گیشه / سینما به سبد خانوار برمی گردد؟