مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 17:302018-10-21سياسي

اعلام برنامه نقالی و پرده خوانی «عشاق» در حرم حضرت معصومه (س)


دفتر تعزیه و آیین های نمایشی حوزه هنری برنامه های مراسم نقالی و پرده خوانی «عشاق» را که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود، منتشر کرد.

- اعلام برنامه نقالی و پرده خوانی عشاق در حرم حضرت معصومه (س) دفتر تعزیه و آیین های نمایشی حوزه هنری برنامه های مراسم نقالی و پرده خوانی عشاق را که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، مراسم نقالی و پرده خوانی عشاق در حرم حضرت معصومه (س) با همکاری مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت (علیهم السلام) کار خود را از 26 مهرماه آغاز کرده است.

نقالی و پرده خوانی عشاق هفته گذشته با اجرای محسن میرزاعلی، حسن بصیری و نقال و پرده خوان خردسال سارینا حیدری در صحن جوادالائمه(ع) حرم حضرت معصومه (س) در کنار نمایشگاه عکس اربعین اولین اجراهای خود را تجربه کرد.

نقالی و پرده خوانی عشاق که تا 16 آبان ادامه خواهد داشت 15 اجرا طی 5 روز خواهد داشت.

به این ترتیب 3 و 7 آبان ماه مهدی چایانی، هلیا حیدری و محیا محمدجعفری در صحن جوادالائمه(ع) بعد از نماز مغرب و عشا به اجرای نقالی و پرده خوانی خواهند پرداخت.

همچنین 10 آبان ماه مرشد ابولفضل ورمزیار، حسن بصیری و سارینا حیدری در صحن جوادالائمه (ع) حرم حضرت معصومه (س) بعد از نماز مغرب و عشا اجرای نقالی و پرده خوانی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه نقالی و پرده خوانی «عشاق» در حرم حضرت معصومه (س)

اعلام برنامه نقالی و پرده خوانی «عشاق» در حرم حضرت معصومه (س)