مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 07:302018-10-22سياسي

ساختمان ها در ایران جوانمرگ می شوند


دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و رییس سازمان نظام مهندسی استان ایلام گفت: متاسفانه ابزارهای کنترلی و مهندس ناظر خلع ید شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس منصور بهادری در نشست خبری اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی غیر انتفاعی است که نخستین شرط ایجاد این سازمان در استان ها داشتن حداقل 50 مهندس بود که ما تنها 17 نفر مهندس در استان داشتیم اما با پیگیری های صورت گرفته این سازمان در ایلام راه اندازی شد و هم اکنون بالغ بر 3 هزار و 600 مهندس عضو سازمان نظام مهندسی استان ایلام هستند .

وی درباره دلایل پایین بودن کیفیت ساختمان ها در ایران گفت: نبود نیروی ماهر و مصالح غیراستاندارد از جمله این دلایل است که وزارت کار وظیفه ی آموزش نیروهای کارگر ماهر را بر عهده دارد و باید با صدور کارت های شناسایی کارگران ماهر را معرفی کند و از طرف دیگر مصالح غیر استاندارد از دیگر دلایل کیفیت پایین ساختمان ها در ایران است که مشکلات فراوانی را برای اعضای نظام مهندسی ایجاد کرده است .

دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه عمر مفید ساختمان ها را در دنیا 100 سال اما میانگین عمر ساختمان ها در ایران 25 سال است، تصریح کرد: حجم تخلفات در ساخت و سازها زیاد است و برای این موضوع باید چاره اندیشی شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان ها در ایران جوانمرگ می شوند

ساختمان ها در ایران جوانمرگ می شوند