مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 08:502018-10-22اقتصادي

هتل ها دو نرخی می شوند؟


تصمیمات جدید در بحث گردشگری گرفته شده است که یکی از تصمیم های مهم که نیازمند تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است دو نرخی شدن هتل ها و دریافت دلار از توریست های خارجی است.

- یک فعال گردشگری گفت: تصمیمات جدید در بحث گردشگری گرفته شده است که یکی از تصمیم های مهم که نیازمند تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است دو نرخی شدن هتل ها و دریافت دلار از توریست های خارجی است.

کریم بیگی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت گردشگری اصفهان اظهار کرد: در شرایط سیاسی فعلی میزان ورود گردشگران تحت الشعاع قرار گرفته است و رکودی در بحث گردشگری ایجاد شده است، در واقع 30 الی 40 درصد کاهش گردشگر در سال جاری داشته ایم.

وی افزود: در حال حاضر یکسری تصمیمات جدید در بحث گردشگری گرفته شده است، بر اساس یکی از این تصمیمات بحث دو نرخی کردن هزینه اقامت توریست های داخلی و خارجی است.

این فعال گردشگری و مدیر یک هتل در اصفهان ادامه داد: هتل ها و مراکز اقامتی از توریست های خارجی دلار دریافت کنند، این اتفاق تاثیر گذار است و از نظر درآمدی مهم خواهد بود و البته باید مجوز ها در سازمان میراث فرهنگی دریافت شود.

بیگی با اشاره به اینکه گردشگران اروپایی و آمریکایی کمتر شده اند، گفت: در حال حاضر موضوع گردشگرات حاضر در ایران موضوع زیارتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل ها دو نرخی می شوند؟

هتل ها دو نرخی می شوند؟