مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:312018-10-22سياسي

به جای دون کیشوت بازی خدمت به مردم را نوبر کنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،صادق زیبا کلام در روزنامه سازندگی می نویسد: این روزها به بهانه ماندن یا نماندن آقای افشانی شهردار تهران اختلافات، - صادق زیباکلام از آشفتگی اصلاح طلبان ابراز نگرانی کرد و شورای شهر تهران را نشانه ای از همین موضوع دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،صادق زیبا کلام در روزنامه سازندگی می نویسد: این روزها به بهانه ماندن یا نماندن آقای افشانی شهردار تهران اختلافات، ناهماهنگی ها و عدم انسجامی که در بعضی از بخش های شورای شهر پنجم می بینیم، می تواند انعکاسی از وضعیت اصلاحات و اصلاح طلبان باشد.

ساده ترین و جدی ترین آن عدم جایگزینی برای راس اصلاحات پس از 20 سال است، یعنی اگر خدایی ناکرده رییس جریان اصلی اصلاحات را از دست بدهیم اصلا معلوم نیست که چه کسی می خواهد جای ایشان را بگیرد و هنوز نه احزاب ما و نه اصلاح طلبان جامعیت کامل را نیافته اند تا مورد وثوق مردم باشند.

متاسفانه در حال حاضر نیز برخی احزاب اصلاح طلب آقای خاتمی را با شک و تردید قبول دارند و این برای یک جریان بزرگ سیاسی اصلا خوب نیست.

باعث تاسف است که پس از 20 سال افراد تحصیلکرده و ترقی خواه نتوانسته اند حتی یک جمع مثلا 15 نفره را به عنوان رهبری اصلاح طلبان برگزینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای دون کیشوت بازی خدمت به مردم را نوبر کنید!

به جای دون کیشوت بازی خدمت به مردم را نوبر کنید!