مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:102018-10-22اقتصادي

افزایش 20 درصدی تردد زائران اربعین در محورهای همدان


مدیر مرکز کنترل راه های استان همدان با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای استان روان است، گفت: امسال در روزهای منتهی به اربعین حسینی میزان تردد زائران در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 تا 20 درصد افزایش دارد.

- بابک گردان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تمام راه های استان باز است، اظهار کرد: محور همدان-کرمانشاه تا سه راهی بهار و پس از آن محور همدان- تهران تا ابتدای آزادراه پرترددترین محورهای استان در این روزها هستند.

وی تصریح کرد: براساس تصاویر دوربین های نظارتی در حال حاضر آسمان استان ابری و در برخی محورها شاهد بارش پراکنده و مقطعی باران هستیم.

گردان با بیان اینکه در برخی از گردنه های استان بارش پراکنده باران وجود دارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون در محور همدان- تهران محدوده آزادراه بارش باران وجود دارد که البته این موضوع مقطعی است.

مدیر مرکز کنترل راه های استان همدان در پایان تأکید کرد: مسافران و هم استانی های عزیز می توانند با تماس با تلفن گویای 141 و یا مراجعه به سایت WWW.

141.

IR از آخرین وضعیت راه ها و وضعیت جوی آگاه شوند.

مسیرهای تردد زائران اربعین ایمن سازی شده است معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به پیک ایام منتهی به اربعین و مسیرهای رفت و آمد زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی تردد زائران اربعین در محورهای همدان

افزایش 20 درصدی تردد زائران اربعین در محورهای همدان