مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:202018-10-22فناوري

حفظ حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار دهید!


دولت ژاپن از فیس بوک خواست که با بهبود و بهره گیری از تکنولوژی های به روز و متخصصان زبده ای که در اختیار دارد، اهمیت بیشتری برای محافظت از حریم خصوصی کاربرانش قائل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند ماه پیش بود که گزارش های متعددی از سوی رسانه های مختلف در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد اطلاعات بیش از 87 میلیون نفر از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک توسط هکرها افشا شده و به سرقت رفته است.

بعد از ان نیز یکی دوبار دیگر اخبار دیگری توسط وب سایت های خبری به گوش رسید که همگی نشان از سریال ادامه دار رسوایی های فیس بوک داشتند که منجر به اعتراضات گسترده کاربران در سراسر جهان شد.

این شبکه اجتماعی به شدت در آماج حملات کاربران بسیاری در سراسر جهان قرار گرفت به گونه ای که تعداد کثیری از شرکتها و افراد معروف اقدام به بستن و غیرفعال کردن صفحات مجازی خود در فیس بوک کرده و استفاده از این شبکه اجتماعی را ننگی برای دنیای مجازی توصیف کرده اند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری همچنین مقامات فیس بوک را به سهل انگاری و کم کاری در محافظت از حریم خصوصی کاربران متهم کردند.

بر اساس گزارش رویترز، حالا دولت ژاپن امروز در تاریخ 22 اکتبر با ارسال نامه ای به شرکت آمریکایی فیس بوک نوشته و درخواست کرده که تمرکز و توجه بیشتری بر روی محافظت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار دهید!

حفظ حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار دهید!