مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 08:352018-10-23سياسي

یادداشت های یک شهید پیش از شهادت


پس از شهادت مرتضی، محمود تاب و تحمل ماندن نداشت و زمانی که به چهره فرزندانش نگاه می کرد به یاد همرزم شهید خود می افتاد و سال ها در جبهه های نبرد و در میادین مین برای مقابله با دشمن مین می کاشت و برای پیشروی رزمندگان مین خنثی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود بکایی معاون گردان تخریب لشکر ویژه 25 کربلا بود.

محمود در تیرماه سال 42 در روستای کویه سفلی این شهرستان متولد شد و پس از طی مقاطع ابتدایی و راهنمایی برای ادامه تحصیل به رودسر رفت و با گسترش انزجار مردم ایران پیام مظلومیت اسلام و تدارک انقلابی عظیم توسط امام راحل موجب هوشیاری محمود و برادرش مرتضی شد.

زندگی نامه مرتضی زودتر از برادرش از طریق بسیج وارد عرصه نبرد با دشمن شد و پس از یک سال محمود در مسیر برادر بزرگش گام گذاشت و همراه او همسنگر روزهای جهاد در راه خدا شدند.

پس از شهادت مرتضی با وجود آنکه محمود متأهل شده بود اما با وفا به عهدی که با شهدا و امام (ره) بسته بود در لباس بسیج وحشت را در دل دشمنان اسلام انداخت.

محمود بکایی بسیجی مخلص و بی ادعای که باپبروزی انقلاب اسلامی ایران وبه دنبال فرمان امام خمینی( رض)ایشان نیزبه عضویت بسیج مستضعفین درآمدودرفعال کردن هرچه ببشترفعالیت درکانون بسیج نقش بسزایی داشت ومدتی نیز بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستای کویه سفلی رابعهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت های یک شهید پیش از شهادت

یادداشت های یک شهید پیش از شهادت