مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:152018-10-23حوادث

دستگیری سارق کیف رایزن سفارت ژاپن/ جزییات مرگ دکتر هکی


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان کیف رایزن سفارت ژاپن خبر داد.

- دستگیری سارق کیف رایزن سفارت ژاپن/ جزییات مرگ دکتر "هکی" فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان کیف رایزن سفارت ژاپن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش در پاسخ به سوالی درباره مرگ دکتر هکی که با فضاسازی رسانه ای زیادی از سوی رسانه های بیگانه همراه بود، اظهار کرد: چهارشنبه گذشته به ماموران کلانتری باغ فیض اطلاع داده شد که خودرویی با جنازه ای سوخته داخل آن کشف شده است که بلافاصله ماموران به محل این خودرو در یکی از خیابان های غربی تهران رفته و رسیدگی به موضوع توسط عوامل کلانتری و سپس عوامل پلیس آگاهی آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی هویت جانباخته خانواده این فرد احضار شده و مورد پرسش قرار گرفته اند گفت: همزمان اقدامات از طریق پزشکی قانونی نیز انجام شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات خانواده جانباخته افزود: در تحقیقات از خانواده این فرد، مشخص شد وی مدتی است دچار ناراحتی بوده و حتی چندین بار نیز اعلام کرده بود که قصد پایان دادن به زندگی خود را دارد.

رحیمی افزود: بخش هایی از گزارش پزشکی قانونی نیز به پلیس واصل شد که بر اساس آن مشخص شد که ریه های این فرد پر از دود بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق کیف رایزن سفارت ژاپن/ جزییات مرگ دکتر هکی

دستگیری سارق کیف رایزن سفارت ژاپن/ جزییات مرگ دکتر هکی