مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 13:202018-10-23سياسي

30 درصد مددجویان سامانسراها مبتلا به بیماریهای عفونی هستند


شب گذشته با دعوت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تعدادی از اعضای شورای شهر از سامانسرای اسلامشهر و گرمخانه های خاوران و خاورشهر بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران، حجت نظری، شهربانو امانی، محمدجواد حق شناس، افشین حبیب زاده، محمد علیخانی و محمود میرلوحی بازدید اعضای شورای شهر از سامانسرای اسلامشهر آغاز شد و سامانسراها اماکنی هستند که در آن افراد بی خانمان و متکدیان با حکم قضایی نگه داری می شوند و پس از اتمام مدت مقرر، این افراد بنا به شرایط به خانواده یا سازمان بازرسی تحویل داده می شوند.

به گفته ابوالفضل بهمن، مدیر سامانسرای اسلامشهر حدود 60 درصد از افرادی که در این سامانسرا حضور دارند، متکدی اند که به طور معمول پس از پایان دوره قضایی باید تعیین تکلیف شوند؛ اقدامی که در عمل گاه با مشکلاتی رو به رو می شود چرا که سازمان بهزیستی حاضر به پذیرش بسیاری از این افراد نیستند و خانواده ها نیز از قبول آن ها سرباز می زنند.

همین امر موجب شد که برخی از آسیب دیدگان تا 6 سال در سامانسرا رسوب کنند.

ولی الله شجاع پوریان نیز در حاشیه این دیدار با بیان اینکه با شروع فصل سرما توجه به آسیب دیدگان اجتماعی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، گفت: در این زمینه انتظاراتی از شورا و شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مددجویان سامانسراها مبتلا به بیماریهای عفونی هستند

30 درصد مددجویان سامانسراها مبتلا به بیماریهای عفونی هستند