مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 15:152018-10-23سياسي

مشارکت نخبگان در تصمیم گیری های کشوری را سیاسی تلقی نکنیم


رییس سابق صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه مشارکت نخبگان در برنامه ریزی های اجرایی کشور را سیاسی تلقی نکنیم، گفت: تمامی نخبگان، دانشگاهیان و افراد صاحب دانش و تجربه از همه گروه ها و جناح های سیاسی باید بتوانند در فراخوان مشارکت نخبگان در تصمیم .

- رییس سابق صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه مشارکت نخبگان در برنامه ریزی های اجرایی کشور را سیاسی تلقی نکنیم، گفت: تمامی نخبگان، دانشگاهیان و افراد صاحب دانش و تجربه از همه گروه ها و جناح های سیاسی باید بتوانند در فراخوان مشارکت نخبگان در تصمیم گیری های کلان کشوری حضور داشته باشند و نباید این نگاه را به یک جناح خاص سیاسی تعمیم بدهند.

دکتر بهزاد سلطانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به اهمیت مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های اجرایی کشور اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات کشور ما این است که هنوز نتوانسته ایم لایه های نخبگانی و قوی را به حالت نظام یافته در لایه های اجرایی و سیاسی کشور وارد کنیم.

این در حالی است که اگر فراخوان رهبری در جهت مشارکت نخبگان در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های کشوری به خوبی اجرا شود می تواند بسیار کارگشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت نخبگان در تصمیم گیری های کشوری را سیاسی تلقی نکنیم

مشارکت نخبگان در تصمیم گیری های کشوری را سیاسی تلقی نکنیم