مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 09:102018-10-24سياسي

هر خوابی، تعبیر ندارد


عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: خواب هایی که به اصطلاح تعبیربردار است، معمولا تمام ذهنیت و روح شخص را تحت تاثیر قرار می دهد، - به همین خاطر بر فردی که آن رویا را دیده است، بسیار موثر است و قطعا آن خواب تا روزها و ماه ها بر ذهن و طبیعت بشری او تاثیر خود را حفظ می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سعید بهمنی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: جایگاه پدیده خواب در قوه وهم انسان است به طوری که این قوه، صور خیالی را باهم ترکیب می کند و توانایی این را دارد که صورت ها را به شکلی درآورد که در عالم واقع این صور به این شکل وجود نداشته و اتفاق نمی افتد.

وی با تاکید براینکه برخی از این صور وهمی به واقع نزدیک می شوند و یا قابل تاویل هستند، گفت: پدیده خواب مربوط به قوه تفکر و ذهنیت است؛ قوه تفکر در اینجا لزوما به معنای جریان استنتاج در اصطلاح منطقی نیست بلکه این قوه شامل همه استعدادهای درونی انسان است که وظیفه پردازش معلومات را به عهده دارد.

ذهن به هرآنچه در طول روز فکر می کند، خواب آن را می بیند عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: در عالم خواب، تنها بدن انسان از لحاظ فیزیولوژی آرام می گیرد اما الزاما تحرکات ذهنی به ویژه ضمیر ناخودآگاه انسان آرامش پیدا نمی کند و در این هنگام، اگر ذهن نسبت به امری حساس باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خوابی، تعبیر ندارد

هر خوابی، تعبیر ندارد