مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 17:502018-10-24سياسي

لزوم همکاری همه دستگاه ها در مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران


معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران بر لزوم همکاری و همدلی همه دستگاه های مربوطه در امر کاهش آسیب های اجتماعی برای عملکرد بهتر مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی الله شجاع پوریان در آیین بهره برداری از مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران با اشاره به گستره آسیب های اجتماعی در دهه های اخیر گفت: آسیب های اجتماعی به حدی گسترش پیدا کرد که مقام معظم رهبری به این موضوع ورود پیدا کردند و دستور تشکیل شورای اجتماعی را دادند و شخصا هر 6 ماه در این خصوص گزارش می گیرند و نظارت می کنند.

وی افزود: گسترش بی رویه مهاجرت و حاشیه نشینی موجب شد تهران به سرریز آسیب های اجتماعی کشور بدل شود و به اندازه کل کلانشهرهای کشور، آسیب دیده اجتماعی در خود جای دهد.

شجاع پوریان ادامه داد: قانون گذار شرح وظایف هر یک از دستگاه ها را درخصوص آسیب های اجتماعی به روشنی بیان کرده و در حقیقت تقسیم کار ملی صورت گرفته که اگر این امر به خوبی انجام می شد، امروز باید شاهد وضعیت متفاوتی می بودیم.

شهرداری تهران در قانون وظیفه جمع آوری و تهیه زیرساخت و پشتیبانی در این حوزه را بر عهده دارد اما این نهاد بیش از تکالیف و وظایفی که قانون بر عهده آن گذاشته است، اقدامات مختلفی را در این حوزه انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری همه دستگاه ها در مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران

لزوم همکاری همه دستگاه ها در مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران