مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 07:162018-10-27بين الملل

جف مینیک سیستم آموزشی ما ارتجاعی است


بعد از انجام آزمون بین المللی «پیزا»ی سال 2015 (برنامه ارزیابی بین المللی دانش آموزان) که به ارزیابی مهارت های ریاضی دانش آموزان 38 کشور عضو در«سازمان همکاری و توسعه اقتصادی» می پرداخت، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: یکی از دوستان خبرنگارم از فرانسه نسبت به تغییراتی که در سیستم آموزشی کشورش صورت گرفته و افت نمرات امتحانی دانش آموزان فرانسوی اظهار تاسف کرده سپس صادقانه افزوده است: کاش به همان شیوه های آموزشی بازگردیم که در دهه های 50 و 60 ما بر اساس آنها تحصیل می کردیم.

این اظهار نظر او چون پتک بر سر من فرود آمد.

ظهور بروکراسی آموزشی در سال 1962 کلاس هفتم بودم که معلممان ریاضیات جدید را به ما معرفی کرد؛ برنامه ای که از جمله دلایل طراحی آن در واکنش به ماجراجویی های فضایی اتحاد جماهیر شوروی و برتری ادعایی این کشور در حوزه علم بود.

این چرخش در شیوه آموزش ریاضی از سوی معلم ما، ابتدا موجب سردرگمی من شد و بعد در مجموع به بیزاری من از این موضوع درسی انجامید.

هرچند که درس ریاضی من در کالج خوب بود، اما از آن زمان به بعد، همواره به سال های تحصیل در مقطع راهنمایی خود به چشم ایامی نگاه می کنم که رابطه عاشقانه من با ارقام و اعداد جوانمرگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جف مینیک سیستم آموزشی ما ارتجاعی است

جف مینیک سیستم آموزشی ما ارتجاعی است