مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 15:112018-10-27بين الملل

18 آتشفشان جان آمریکایی ها را به طور جدی تهدید می کند


در سراسر آمریکا 161 آتشفشان فعال وجود دارد که 18 عدداز آنان بسیار پرخطر بوده و جان مردم این کشور را به طور جدی تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از لایوساینس، در سراسر آمریکا 161 آتشفشان فعال وجود دارد که 18 عدد از  آنان بسیار پرخطر بوده و جان مردم این کشور را به طور جدی تهدید می کند.

 در صورت فعال شدن هر یک از این آتشفشان ها خطر مرگ و نابودی منازل مسکونی به طور جدی برای آمریکایی هایی که در نزدیکی آنها زندگی می کنند، وجود دارد.

گزارشی که توسط موسسه تحقیقات زمین شناسی آمریکا منتشر شده نشان می دهد که آتشفشان Kilauea، که در تابستان امسال هم خرابی گسترده ای را در هاوایی به بار آورد و 1700 نفر را بی خانمان کرد رتبه اول را در این فهرست به دست آورده است.

آتشفشان مذکور در نزدیکی بسیاری از نقاط مسکونی نیز قرار دارد.

از جمله دیگر آتشفشان های بسیار پرخطر در آمریکا می توان به آتشفشان های کوه های سنت هلنز و رینر در واشنگتن، آتشفشان ردوبت در آلاسکا و آتشفشان کوه شاستا در کالیفرنیا اشاره کرد.

در گزارش یادشده تصریح شده که باید برای حفظ جان افرادی که در نزدیکی این 5 آتشفشان بسیار خطرناک زندگی می کنند، برنامه های کنترل و نظارت اجرا شود و آمادگی های اضطراری برای کمک به آنها به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 آتشفشان جان آمریکایی ها را به طور جدی تهدید می کند

18 آتشفشان جان آمریکایی ها را به طور جدی تهدید می کند