مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 15:552018-10-27سياسي

ملکی: دژپسند مکانیزم ها و راهکارهای خود را برای تئوری هایش ارائه کند


نماینده مشکین شهر در مجلس در مخالفت با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی خطاب به دژپسند گفت: مکانیزم شما برای مبارزه با بانک ها رفع موانع تولید، - بالا بردن تولید ناخالص ملی (GNP) چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی ملکی، نماینده مشکین شهر در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) در مخالفت با رای اعتماد مجلس به فرهاد دژپسند، وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی گفت: فرمایش همه عزیزان این بوده است که ما در جنگ اقتصادی هستیم.

در جنگ اقتصادی همه باید آرایش جنگی بگیرند.

هم دولت، هم مجلس و هم قوه قضاییه.

آیا ما در حال آرایش جنگی هستیم؟ ملکی با اشاره به رزومه معرفی شده درمورد دژپسند گفت: بالاخره کسی که در حد وزیر معرفی می شود، اگر بنا باشد پلکانی بالا نیاید؛ تحصیلاتش مرتبط نباشد؛ پس برای چه برای وزارتخانه معرفی شده است؟ وی با اشاره به اینکه نه همه چیز را تاریک می بیند و نه همه چیز را سفید اظهار کرد: آقای دژپسند در مورد مقبولیت نظام در گروه کارآمدی اقتصادی مطلوبیت رفاه و معیشت مردم را توضیح داده اند و اهداف راهبردی را منبعث از اقتصاد مقاومتی و سیاست های آن تشریح کردند.

سوال من این است که بهبود وضعیت رفاهی مردم، افزایش قدرت خرید خانوارها و تلاش برای کاهش نرخ تورم با چه مکانیزمی قرار است صورت بگیرد؟ این مکانیزم ها تعریف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکی: دژپسند مکانیزم ها و راهکارهای خود را برای تئوری هایش ارائه کند

ملکی: دژپسند مکانیزم ها و راهکارهای خود را برای تئوری هایش ارائه کند