مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1397 ساعت 12:552018-10-28فناوري

شرایط رومینگ اپراتورها در اربعین


با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و حضور زائران ایرانی در کشور عراق، لازم است مشترکان از شرایط و هزینه های رومینگ برای برقراری تماس آگاه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارها گفته شده که هنگام سفر به کشورهای خارجی، برقراری ارتباط با ایران می تواند به دو شیوه خرید سیم کارت کشور مقصد یا با سیم کارت های ایرانی انجام شود.

با استفاده از سیم کارت کشور مقصد، از تعرفه های آن کشور برای تماس تلفنی، ارسال پیامک و دیتا استفاده می شود اما درصورتی که مسافران بخواهند از سیم کارت های ایرانی استفاده کنند، تعرفه های رومینگ برایشان محاسبه می شود که ناآگاهی از این تعرفه ها و نحوه استفاده از رومینگ بین الملل می تواند به هزینه های بالا منجر شود.

با توجه به استفاده از سیم کارت های اعتباری و دائمی در سفرهای خارجی و خصوصا حضور زوار ایرانی در کشور عراق در ایام اربعین حسینی، لازم است مشترکان از تعرفه های رومینگ و شرایط آن آگاه باشند تا هزینه های مربوط را مدیریت کنند.

البته تنها درصورتی می توان از تعرفه های رومینگ استفاده کرد که سیم کارت شما با کشور مقصدتان دارای توافقنامه رومینگ باشد که پس از اطمینان از این موضوع، لازم است سرویس رومینگ فعال شود.

سیم کارت عراقی به صرفه تر است در این راستا محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از کاهش نرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط رومینگ اپراتورها در اربعین

شرایط رومینگ اپراتورها در اربعین