مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1397 ساعت 13:112018-10-28فرهنگي

مدیرعامل خانه موسیقی: موسیقی سنتی ایرانی در حال نابودی است


مدیرعامل خانه موسیقی ضمن اعلام برنامه «کنسرت های پژوهشی» گفت: متأسفانه موسیقی سنتی ما در حال از بین رفتن است؛ در حالی که «آواز» بالاترین جلوه موسیقی ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست رسانه ای کنسرت های پژوهشی با حضور حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران، پیش از ظهر امروز (یکشنبه 6 آبان) در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

نوربخش در ابتدای این نشست گفت: سعی خود را می کنیم تا بتوانیم جریان هنری موسیقی اصیل ایرانی را زنده نگه داریم، به ویژه اینکه جریان غالب حول محور موسیقی پاپ می گردد.

آیا واقعا پتانسیل موسیقی اصیل ما چهار تا پنج خواننده است؟ قطعاً این طور نیست.

به همین جهت کنسرت های پژوهشی را برنامه ریزی کرده ایم.

مدیرعامل خانه موسیقی در این زمینه گروه هایی نیز اعلام آمادگی کرده اند که به صورت اجمالی از بیست و سوم آبان ماه سال جاری تا بیستم دی ماه میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی خواهند بود.

خوشبختانه در زمینه برگزاری چنین رویدادهایی تقاضا زیاد است و قصد داریم پس از برنامه ریزی برای گروه هایی که به آن اشاره کردیم کنسرت های دیگری را نیز برنامه ریزی و برگزار کنیم.

نوربخش از آواز به عنوان پیشانی موسیقی ایرانی نام برد و از کمرنگ شدن آن انتقاد کرد: تحت عنوان نوگرایی نباید موسیقی ایرانی را فراموش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل خانه موسیقی: موسیقی سنتی ایرانی در حال نابودی است

مدیرعامل خانه موسیقی: موسیقی سنتی ایرانی در حال نابودی است