مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت 10:252018-10-29اجتماعي

آغاز موج بازگشت زوار اربعین/کاهش 80 درصدی تصادف زوار


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز موج بازگشت زوار اربعین از ظهر امروز (هفتم آبان)، از آماده باش کامل گشت های پلیس راه برای مدیریت ترافیک در محورهای تردد زوار خبر داد.

- رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز موج بازگشت زوار اربعین از ظهر امروز (هفتم آبان)، از آماده باش کامل گشت های پلیس راه برای مدیریت ترافیک در محورهای تردد زوار خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از ظهر امروز(دوشنبه) موج بازگشت زوار شروع خواهد شد و پیش بینی می شود در چهار روز آینده شاهد ترافیک سنگین در محورهای تردد زوار باشیم.

وی با بیان این که ترافیک محورهای تردد زوار در استان هم اکنون نیمه سنگین اما روان است، گفت: در روزهای آینده این حجم ترافیک سنگین خواهد شد و پیش بینی می شود شاهد ترافیک 20 برابری نسبت به روزهای عادی سال باشیم.

وی تصریح کرد: تمام نیروهای پلیس راه برای مدیریت موج بازگشت زوار آماده باش هستند و در کنار 110 گشت محسوس و نامحسوس 15 گشت مشترک پلیس و راهداری نیز کنترل راه ها را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: همچنین با توجه به هماهنگی های برون سازمانی و درون سازمانی اکیپ های سیار و ثابت سایر دستگاه های امدادرسان و عوامل انتظامی در کنار محورهای استان نیز برای تسهیل تردد زوار حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج بازگشت زوار اربعین/کاهش 80 درصدی تصادف زوار

آغاز موج بازگشت زوار اربعین/کاهش 80 درصدی تصادف زوار