مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت 12:452018-10-29سياسي

با دوچرخه تا کربلا


باید عاشق باشید تا با پای پیاده توشه سفر ببندید و راهی کربلا و بارگاه امام حسین(ع) شوید؛ در میان هستند افرادی که با دوچرخه و با شعار کرامت انسانی، - باید عاشق باشید تا با پای پیاده توشه سفر ببندید و راهی کربلا و بارگاه امام حسین(ع) شوید؛ در میان هستند افرادی که با دوچرخه و با شعار کرامت انسانی، صلح جهانی و با هدف وحدت میان تمامی مسلمانان جهان در این سفر رکاب می زنند.

زائران پیاده کربلا زمانی که با دشواری مسیر، راه را می پیمایند و خود را به سختی می اندازند تا به معشوق خود برسند، موکب های مختلفی در میان راه، از آنها پذیرایی می کنند و خادمی زائران حسین(ع) را برتر از هر امری می دانند.

علی شجاعی خادم فنی موکب خدام الحسین (ع) فریدونکنار در گفت وگوی با خبرنگار اعزامی ایسنا به کربلای معلی با اشاره به حس و حال این روزهای خود، می گوید: یکی از آرزوهای من شرکت در پیاده روی اربعین حسینی بود.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)که هرکس در اربعین حسینی شرکت کند یعنی به امام زمان خود لبیک گفته است، تصریح کرد: یکی از دلایل شرکت در این پیاده روی حسینی و همچنین خادمی در موکب، شرکت در حماسه عاشورایی و لبیک به امام زمان(عج ) بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دوچرخه تا کربلا

با دوچرخه تا کربلا