مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت 14:062018-10-29بين الملل

در 2 هفته اخیر زوار اربعین 21 میلیون دقیقه مکالمه کردند


در دو هفته گذشته 21 میلیون و 200 هزار دقیقه مکالمه بین ایران و عراق برقرار شده که تعداد دقیقه های مکالمه از ایران به عراق حدود 2 برابر بوده است.

- در 2 هفته اخیر زوار اربعین 21 میلیون دقیقه مکالمه کردند در دو هفته گذشته 21 میلیون و 200 هزار دقیقه مکالمه بین ایران و عراق برقرار شده که تعداد دقیقه های مکالمه از ایران به عراق حدود 2 برابر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکی از نگرانی‎ها ایجاد زمینه مناسب انجام مکالمات است که امسال از سوی وزارت ارتباطات زمینه برقراری هشت میلیون دقیقه مکالمه روزانه فراهم شده است.

با توجه به اینکه کل زوار تمایل به مکالمه با خانواده و آشنایان دارند و زیرساخت های ارتباطی مکالمه در این مراسم تامین شده است و در داخل کشور کارهای لازم تا پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه انجام شده است.

کاهش نرخ مکالمات از دیگر اقدامات وزارت ارتباطات است که با رایزنی های صورت گرفته نرخ مکالمه در مراسم اربعین از دقیقه‎ای 3هزار تومان به 900 تومان کاهش یافته است.

انجام 21میلیون 200  هزار دقیقه مکالمه بین عراق و ایران سهراب آغ بیات مدیرکل کنترل ، هماهنگی و پایش شرکت ارتباطات زیر ساخت خبر داد: از 23 مهرماه تاکنون حدود 21میلیون و 200هزار دقیقه مکالمه بین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 2 هفته اخیر زوار اربعین 21 میلیون دقیقه مکالمه کردند

در 2 هفته اخیر زوار اربعین 21 میلیون دقیقه مکالمه کردند