مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت 16:102018-10-29اقتصادي

21میلیون دقیقه مکالمه توسط زوار اربعین


یک روز تا مراسم اربعین زمان باقی مانده و برای پیشگیری از بروز مشکلات ارتباطی اقدامات بسیار از سوی وزارت ارتباطات انجام شده است، به طوری که آمارها نشان می دهد در حدود دو هفته گذشته حدود 21میلیون و 200هزار دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق برقرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از نگرانی ها ایجاد زمینه مناسب انجام مکالمات است که امسال از سوی وزارت ارتباطات زمینه برقراری هشت میلیون دقیقه مکالمه روزانه فراهم شده است.

با توجه به اینکه کل زوار تمایل به مکالمه با خانواده و آشنایان دارند و زیرساخت های ارتباطی مکالمه در این مراسم تامین شده و در داخل کشور کارهای لازم تا پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه انجام شده است.

کاهش نرخ مکالمات از دیگر اقدامات وزارت ارتباطات است که با رایزنی های صورت گرفته نرخ مکالمه در مراسم اربعین از دقیقه ای 3000 تومان به 900 تومان کاهش یافته است.

انجام 21میلیون و200 هزار دقیقه مکالمه بین عراق و ایران بنا بر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سهراب آغ بیات - مدیرکل کنترل، هماهنگی و پایش شرکت ارتباطات زیر ساخت - خبر داد: از 23 مهرماه تاکنون حدود 21میلیون و 200هزار دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق انجام شده است، از این میزان 14 میلیون و 740 هزار دقیقه سهم مکالمه از ایران به عراق و 6 میلیون و 460 هزار دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21میلیون دقیقه مکالمه توسط زوار اربعین

21میلیون دقیقه مکالمه توسط زوار اربعین