مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 12:452018-10-30بين الملل

مذاکرات دی میستورا با کشورهای گروه کوچک درباره سوریه


فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه مذاکراتی را در لندن با کشورهای عضو گروه کوچک برگزار کرد و پیش بینی می شود، به زودی مذاکراتی را نیز با نمایندگان کشورهای ضامن آتش بس در سوریه (روسیه، - مذاکرات دی میستورا با کشورهای "گروه کوچک" درباره سوریه فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه مذاکراتی را در لندن با کشورهای عضو "گروه کوچک" برگزار کرد و پیش بینی می شود، به زودی مذاکراتی را نیز با نمایندگان کشورهای ضامن آتش بس در سوریه (روسیه، ترکیه و ایران) برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در چارچوب روند ژنو با دیپلمات های ارشد کشورهای گروه کوچک که شامل مصر، فرانسه، آلمان، اردن، عربستان، انگلیس و آمریکا می شوند مذاکراتی را برگزار کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر دی میستورا، طرفین در این دیدار به تبادل آرا پرداختند و بر جدیت و لزوم تسریع در تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه تاکید کردند.

علاوه بر این، دی میستورا در لندن با نصر حریری، رییس هیئت مخالفان سوری دیدار کرد.

در این بیانیه آمده است، پیش بینی می شود دی میستورا به زودی رایزنی هایی را در چارچوب مذاکرات ژنو با کشورهای ضامن آتش بس در سوریه (ایران، روسیه و ترکیه) انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات دی میستورا با کشورهای گروه کوچک درباره سوریه

مذاکرات دی میستورا با کشورهای گروه کوچک درباره سوریه