مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 14:102018-10-30بين الملل

نشست سه جانبه بعدی در ایران/ تشکر از ترکیه و آذربایجان به خاطر حمایت از برجام


محمد جواد ظریف از برگزاری نشست بعدی سه جانبه وزیران امور خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان در ایران خبر داد و گفت ممکن است این نشست نه در تهران بلکه در یکی دیگر از شهرهای ایران برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان روز سه شنبه در کنفرانس خبری مشترک با وزیران خارجه ترکیه و آذربایجان ضمن تبریک روز ملی ترکیه به مردم و دولت ترکیه و افتتاخ غرورآمیز فرودگاه استانبول اظهار کرد: حتما این فرودگاه نقش بسیار خوبی را نزدیک کردن کشورهای منطقه و جهان ایفا خواهد کرد.

وی هم چنین به دوستان ترک و آذریجانی خود افتتاح پالایشگاه استار را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این اقدام، حرکت جدیدی در همکاری های منطقه ای باشد.

ظریف در ادامه ضمن قدردانی از میزبانی ترکیه برای برگزاری ششمین جلسه همکاری های سه جانبه ایران، ترکیه و آذربایجان و تلاش دیپلمات ها و همکاران سه کشور برای تهیه بیانیه پایانی گفت که این این بیانیه بسیار خوب تهیه و صادر شد.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان اضافه کرد: بیانیه پایانی سه کشور، نشان دهنده تاریخ، فرهنگ، دین و روابط دراز مدت مشترک طولانی است که نشان می دهند این کشورها برای همکاری در جهت توسعه منطقه و بهبود زندگی مردم شان و تامین صلح و امنیت منطقه که متاسفانه با چالش های متعدد رو به رو است اراده مشترک دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سه جانبه بعدی در ایران/ تشکر از ترکیه و آذربایجان به خاطر حمایت از برجام

نشست سه جانبه بعدی در ایران/ تشکر از ترکیه و آذربایجان به خاطر حمایت از برجام