مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 14:402018-10-30اجتماعي

ارائه خدمات طب سنتی به بیش از 2000 زائر اربعین


مسئول درمانگاه طب سنتی جمعیت هلال احمر در کربلا با تشریح آمار خدمات طب سنتی به زائران اربعین گفت: در طول مدت برپایی این درمانگاه بیش از 2000 نفر خدمات تخصصی و عمومی ماساژ درمانی را دریافت کردند.

- دکتر محمود رضا فریدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد ارایه خدمات طب سنتی به زائران اربعین حسینی در کربلا اظهار کرد: تیم آکادمیک طب سنتی جمعیت هلال احمر که شامل 26 پزشک متخصص طب سنتی و ماساژور است از 20 مهرماه در کربلا حاضر شده و به زائران خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

مسئول درمانگاه طب سنتی جمعیت هلال احمر در کربلا به اشاره به خدمات مختلف این تیم افزود: با توجه به اینکه زائرین در اربعین اقدام به پیاده روی می کنند مشکلات مختلفی از جمله دردهای مفاصل، اسکلتی و عضلانی را دچار می شوند و در همین راستا متخصصان طب سنتی ارائه خدمات می کنند و در تلاش هستند تا با بهترین کیفیت در خدمت زوار امام حسین(ع) باشند.

وی با اشاره به آمار خدمات ارائه شده گفت: از 20 مهر تا یکشنبه هفتم مهرماه در درمانگاه طب سنتی خدمات مختلفی از جمله پانسمان تاول به 199 نفر ارائه شد، ضمن اینکه در این مدت 2120 نفر ویزیت شدند و از این میان 1840 نفر ماساژهای عمومی و تخصصی را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات طب سنتی به بیش از 2000 زائر اربعین

ارائه خدمات طب سنتی به بیش از 2000 زائر اربعین