مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آبان 1397 ساعت 03:112018-10-30سياسي

سیدعبدالله متولیان ظهور تمدن اسلامی در اربعین


جغرافیای اربعین؛ جغرافیای مقاومت و ستیز با طاغوت است و تمدن اسلامی بعد از بازگشت راهپیمایان در جهان قوت می گیرد و پیام صلح مقتدرانه به جهان مخابره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه جوان در یادداشتی به قلم سیدعبدالله متولیان نوشت: بیش از سه دهه قبل (پس از فروپاشی شوروی سوسیالیستی) آقای ساموئل هانتینگتون پیش بینی کرده بود که جهان در شرایط برخورد تمدن و مکتب نئولیبرالیزم غربی با تمدن های بشری و در صدر آن ها با مکتب و تمدن اسلامی قرار گرفته و سرانجام، همه تمدن ها در برابر تمدن لیبرالیزم غربی زانو زده و تسلیم خواهند شد.

امروز پس از سه دهه معلوم می شود که این اندیشمند امریکایی چندان هم بی راه نگفته، اگرچه در شکل این برخورد و نتیجه آن به خطا رفته است و اینک جهان بشریت به عیان شاهد تقابل دو تمدن هستند.

یک طرف میدانِ نبرد؛ تمدن رو به افول، مبتذل و فسادخیز نئولیبرالیزم غربی و سوی دیگر میدان، تمدن درخشان و رو به صعود اسلامی است.

در حقیقت آنچه امروز جهان بشری مشاهده می کند دقیقاً مانند نهضت عاشورا، تقابل و هماورد جبهه حق در برابر اردوگاه باطل است و اربعین هویت تمدنی جبهه حق است.

مشاهده سیل خروشان میلیون ها انسان حق طلب اعم از مسلمان (شیعه و سنی) و غیرمسلمان در راهپیمایی اربعین تردیدی باقی نمی گذارد که ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعبدالله متولیان ظهور تمدن اسلامی در اربعین

سیدعبدالله متولیان ظهور تمدن اسلامی در اربعین