مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آبان 1397 ساعت 11:302018-10-31اقتصادي

کمک خرج دولت به کارکنان با حقوق زیر 3میلیون تومان


یک کارشناس حوزه کار معتقد است پرداخت کمک جبرانی دولت به حقوق بگیران زیر سه میلیون تومان تنها بخشی از فشار افزایش هزینه ها و تورم را از دوش انها بر می دارد و همه را جبران نمی کند.

- علیرضا حیدری ـ در گفت وگو با ایسنا، درباره مصوبه پرداخت کمک جبرانی به کارکنان دارای حقوق زیر سه میلیون تومان ، اظهار کرد: این طرح در زمان آقای ربیعی وزیر سابق کار استارت خورد و به شکل های مختلفی دهک های 1 و 2 جامعه که عموما از کمیته امداد و بهزیستی بودند را تحت پوشش قرار داد ولی در حال حاضر شکل و جامعه هدف طرح متفاوت شده و همه گروه ها را در برگرفته است.

وی ادامه داد: تا قبل از این که قدرت خرید مردم به شدت کاهش یابد و ارزش پول ملی پایین بیاید می توانستیم بگوییم که تنها دهک های 1 و 2 از کمک های جبرانی بهره مند شوند ولی با شرایط امروز اقتصاد و افت شدید قدرت خرید ناگزیر به حمایت از آحاد جامعه هستیم.

این کارشناس حوزه کار متذکر شد: در این مصوبه همه صاحبان درآمدها اعم از کشوری و لشگری، حقوق بگیران تامین اجتماعی و شاغلان تحت پوشش قانون کار و کارکنان قراردادی و پیمانی دیده شده اند و دولت مصمم است تا با کمک های جبرانی فشار را از روی اقشاری که به سمت دهک های 1 و 2 متمایل شده و جمعیتشان فراگیر شده کم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک خرج دولت به کارکنان با حقوق زیر 3میلیون تومان

کمک خرج دولت به کارکنان با حقوق زیر 3میلیون تومان