مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آبان 1397 ساعت 12:202018-11-01فرهنگي

قاچاق؛ مهمترین مشکل ما در حوزه کتاب


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون مهمترین مشکل ما در حوزه کتاب قاچاق کتاب است که تاکنون یک میلیون جلد کتاب قاچاق کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ، در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ناشران و دست اندرکاران نشر استان اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار امیرمسعود شهرام نیا مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشتند.

هر یک از ناشران حاضر دغدغه های خود در حوزه های نشر و مشکلات موجود در این زمینه را مطرح کردند؛ از جمله موارد مطرح شده در این نشست مشکلات قیمت کاغذ، نوسانات ارز، اقتصاد نشر، کافی نبودن یارانه های حمایتی برای ناشران و .

بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سپس محسن جوادی به ایراد سخن پرداخت و گفت: اکنون مهمترین مشکل ما در حوزه کتاب قاچاق کتاب است که تاکنون یک میلیون جلد کتاب قاچاق کشف شده است.

یکی از سیاست هایی که اکنون در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود این است که در کنار هر کار فرهنگی باید پیوست اقتصادی نیز وجود داشته باشد و ما به طور جدی این سیاست را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق؛ مهمترین مشکل ما در حوزه کتاب

قاچاق؛ مهمترین مشکل ما در حوزه کتاب