مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 11:052018-11-03فرهنگي

یادی از فرهنگ مهرپرور و حسین عرفانی در مستند منوچهر آذری


ابوالفضل توکلی نهمین قسمت از مجموعه مستندهای «پیشکسوتان دوبله و صدا» را با محوریت 60 سال زندگی حرفه ای منوچهر آذری بازیگر و گوینده طناز ایرانی روی آنتن شبکه مستند می برد.

- ابوالفضل توکلی نهمین قسمت از مجموعه مستندهای پیشکسوتان دوبله و صدا را با محوریت 60 سال زندگی حرفه ای منوچهر آذری بازیگر و گوینده طناز ایرانی روی آنتن شبکه مستند می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مستند جدید توکلی شاد خوان نام دارد و در آن به زندگی خانوادگی و حرفه ای منوچهر آذری پرداخته شده است.

توکلی درباره نام این مستند گفت: منوچهری آذری و هم نسلانش در روزگار سخت جنگ و پس از آن با برنامه های طنز، خاطر مردم را خوش نگاه می داشتند و ایشان همچنان نیز در شاد کردن مردم به هر روشی که از دستش برآید می کوشد، به همین دلیل تصمیم گرفتم نام این مستند را شادخوان بگذارم.

وی افزود: این فیلم بعد از مستند بهروز رضوی دومین کار من درباره پیشکسوتان صداست، گرچه هر دو این بزرگواران کار دوبله هم انجام داده اند اما بیشتر فعالیت آنها در حوزه صدا بوده است.

این تهیه کننده و کارگردان ادامه داد: شادخوان درباره 60 سال زندگی حرفه ای منوچهر آذری است و در آن با استفاده از تصاویر آرشیوی و عکس یادی خواهیم کرد از فرهنگ مهرپرور زوج هنری آقای آذری و زنده یاد حسین عرفانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از فرهنگ مهرپرور و حسین عرفانی در مستند منوچهر آذری

یادی از فرهنگ مهرپرور و حسین عرفانی در مستند منوچهر آذری