مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 13:002018-11-03سياسي

واکنش های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ


یک روز مانده به آغاز انتخابات میان دوره ای در آمریکا، دونالد ترامپ روز جمعه در توییترش با استفاده از تصویر پوستر سریال «بازی تاج و تخت» یادآوری کرد که قرار است در 13 آبان ماه دور تازه ای از تحریم ها علیه ایران را آغاز کند.

- یک روز مانده به آغاز انتخابات میان دوره ای در آمریکا، دونالد ترامپ روز جمعه در توییترش با استفاده از تصویر پوستر سریال بازی تاج و تخت یادآوری کرد که قرار است در 13 آبان ماه دور تازه ای از تحریم ها علیه ایران را آغاز کند.

این دور تازه تحریم ها آن طور که دونالد ترامپ امیدوار بود، قرار بود صادرات نفت ایران را به صفر برساند و رفتار ایران را تغییر دهد اما خیلی زود، حتی قبل از آغاز تحریم ها روشن شد که این تلاش ترامپ هم بیش از بازی تبلیغاتی ای که در مورد کره شمالی و تغییر دادن پیمان تجاری بین کشورهای آمریکای شمالی یعنی نفتا رخ داده بود، نیست.

همین حالا هم هشت کشور عمده خریدار نفت ایران از شمول اعمال تحریم ها علیه فروش نفت ایران خارج شده اند، سوییفت اعلام کرده است که به تحریم های جدید علیه ایران نمی پیوندد و اروپا به دنبال ایجاد استقلال بیشتر در ساختارهای مالی خود است؛ چنانکه اعلام کرده ساز و کار ویژه ای برای تجارت با ایران ایجاد خواهد کرد تا تحریم های جدید ترامپ رفتار منطقی ایران در استفاده از دیپلماسی را تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ

واکنش های جالب به «بازی تاج و تخت» ترامپ