مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 18:202018-11-03فرهنگي

روزی که سینما هم به ترامپ خندید!


ورود ترامپ با سبک فیلم ها و داستان های تخیلی به فضای تحریم ایران آن قدر مضحک بود که این رفتار هالیوودی، فقط واکنش های جالب از سوی برخی چهره ها و مردم عادی در فضای مجازی را به دنبال داشت و تاثیر دیگری ایجاد نکرد.

- اخبار مرتبط با توییت ترامپ، امروز حتی جزو پربازدیدهای سرویس اقتصادی نبود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته ترامپ به سبک شعار معروف سریال بازی تاج و تخت (وینتر ایز کامینگ) گفته تحریم ها در راه است، وقتشه روحانی هم به سبک فیلم مزاحمت ایرج ملکی بهش بگه برو گم شو احمق مزاحم نشو.

این تنها یکی از واکنش ها به عکس جنجالی ترامپ در صفحه ی توییترش بود.

شاید یکی از مصداق ها برای اثبات این پیش بینی که ترامپ می میرد اما ایران تا ابد زنده می ماند، این صحبت جی کی رولینگ نویسنده مجموعه رمان های هری پاتر باشد که در پاسخ به توییت ترامپ نوشت: کسانی که در تصاویر زندگی می کنند، در تصاویر هم می میرند .

برخی واکنش های جالب به بازی تاج و تخت ترامپ را این جا بخوانید .

نقشه نفتی ترامپ در مورد ایران به گنج نرسید! تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران از دوشنبه هفته جاری به اجرا گذاشته خواهند شد.

هفت ماه پیش بود که دونالد ترامپ - رییس جمهوری آمریکا - از برجام خارج شد و با اعتماد به نفس از اعمال مجدد تحریم های نفتی علیه ایران و به صفر رساندن میزان صادرات نفت ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که سینما هم به ترامپ خندید!

روزی که سینما هم به ترامپ خندید!