مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 09:502018-11-04بين الملل

شروط همکاری سوریه با فرستاده جدید سازمان ملل به این کشور


معاون وزیر امور خارجه سوریه امروز (یکشنبه ) اعلام کرد: دمشق همان گونه که با دو فرستاده قبلی سازمان ملل همکاری کرد، با فرستاده جدید نیز به شرط اینکه از شیوه های قبلی دست بردارد، - معاون وزیر امور خارجه سوریه امروز (یکشنبه ) اعلام کرد: دمشق همان گونه که با دو فرستاده قبلی سازمان ملل همکاری کرد، با فرستاده جدید نیز به شرط اینکه از شیوه های قبلی دست بردارد، همکاری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه اظهار کرد: دمشق همان گونه که با دو فرستاده ویژه قبلی سازمان ملل به سوریه همکاری کرد، اکنون با گایر پدرسن، فرستاده جدید نیز به شرط اینکه از شیوه های قبلی دوری، تمایل خود به تحقق تمامیت ارضی و وحدت در سوریه را اعلام کرده و از تروریست ها حمایت نکند و نیز مدافع ارزش های عالی ذکر شده در منشور سازمان ملل از جمله آزادی ملت ها باشد، همکاری خواهد کرد.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل چهارشنبه گذشته اعلام کرد: گایر پدرسن به جای استفان دی میستورا به عنوان فرستاده جدید این سازمان به سوریه منصوب شد.

به نوشته روزنامه سوری الوطن، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه عصر پنجشنبه حمایت خود را از پدرسن را اعلام و از تعیین او به عنوان فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط همکاری سوریه با فرستاده جدید سازمان ملل به این کشور

شروط همکاری سوریه با فرستاده جدید سازمان ملل به این کشور