مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 09:512018-11-04سياسي

رییس شورای شهر تهران: فرصتهای کمیاب کنونی با تشریفات و سیاسی کاری حیف و میل نشود


نباید منابع محدود و فرصتهای کمیاب در شرایط فعلی حیف و میل شود و با تشریفات، قبیله گرایی و سیاسی کاری خدمتگزاری به مردم تحت الشعاع قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: تقارن امروز که روز مقابله با استکبار جهانی نامگذاری شده، با آغاز دور جدید تحریمهای ظالمانه دولت آمریکا علیه ایران، نشان دهنده حقیقت مهمی است و این موضوع را به جهانیان نشان می دهد که خودکامگی و سلطه جویی که خلق و خوی استکباری است حتی در برابر قوی ترین منطق ها و اجماع جهانی نیز عقب نشینی نمی کند.

وی ادامه داد: پیش از توافق برجام، ایالات متحده آمریکا توانسته بود با پرونده سازی علیه جمهوری اسلامی، قدرتهای بین المللی نظیر اروپا و شرق آسیا و حتی روسیه وچین را با خود همراه سازد و اجماع را در شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران شکل دهد اما با تدبیر نظام این اجماع و صحنه آرایی شکسته شد و منطق جمهوری اسلامی و تعامل سازنده با نظام بین الملل توانست توافقی را شکل دهد که شورای امنیت با اجماع آن را تایید کرد.

هاشمی افزود: اما با تغییر سیاست در آمریکا خوی استکباری ایالات متحده تقویت شد و موجب شد این کشور از توافق بین المللی برجام خارج شود، این اتفاق که نشان دهنده منطق و پایبندی محکم جمهوری اسلامی به تعهدات خود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر تهران: فرصتهای کمیاب کنونی با تشریفات و سیاسی کاری حیف و میل نشود

رییس شورای شهر تهران: فرصتهای کمیاب کنونی با تشریفات و سیاسی کاری حیف و میل نشود