مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 10:352018-11-04سياسي

مجموعه ای برای 90سالگی سهراب سپهری


مدیر پروژه فرهنگی سهراب سپهری از مجموعه اقدامات و محصولاتی که در قالب مجموعه «من، سهراب سپهری» پس از چند سال تحقیق و گردآوری اطلاعات، همزمان با 90سالگی سهراب سپهری رونمایی شدند می گوید.

- مدیر پروژه فرهنگی سهراب سپهری از مجموعه اقدامات و محصولاتی که در قالب مجموعه من، سهراب سپهری پس از چند سال تحقیق و گردآوری اطلاعات، همزمان با 90سالگی سهراب سپهری رونمایی شدند می گوید.

علیرضا عزیزی درباره فعالیت های انجام شده این مجموعه به ایسنا گفت: با برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده بود در مجموعه موزه دیدی، در شمال کشور (محمودآباد) گرد هم آمدیم.

با توجه به هشت سال فعالیتی که روی پروژه من، سهراب سپهری انجام شد باید بگویم این مجموعه از نظر تنوع در حوزه های فرهنگی و میزان مشارکت هنرمندان در این مجموعه پروژه فرهنگی بزرگی محسوب می شود.

او افزود: سال 1390 با اولین دیداری که من با خانواده سپهری داشتم باعث این شد که شروع پروژه عظیم و بزرگی رقم بخورد و امسال در سال 97 و ابتدای سال 98 که ما تولید این محصولات را آغاز می کنیم در حقیقت هشت سال درگیر این پروژه بوده ایم و در بخش های مختلف محصولات متنوع و متعددی را بر مبنای همان عدد تمثیلی هشت که از هشت کتاب سهراب سپهری می آید در نظر گرفتیم؛ یعنی هشت عنوان کتاب، هشت عنوان آلبوم صوتی و موسیقی و هشت عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ای برای 90سالگی سهراب سپهری

مجموعه ای برای 90سالگی سهراب سپهری