مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 13:052018-11-04سياسي

تضاد ما با آمریکا تضاد با یک جناح نیست


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به افول قدرت آمریکا و مطرح شدن نام ایران به عنوان یکی از قدرت ها در جهان گفت: جایگاه امروز ایران مرهون مقاومت چهل ساله ملت و تدابیر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است و باید این مسیر مقاومت ادامه پیدا کند.

- رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به افول قدرت آمریکا و مطرح شدن نام ایران به عنوان یکی از قدرت ها در جهان گفت: جایگاه امروز ایران مرهون مقاومت چهل ساله ملت و تدابیر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است و باید این مسیر مقاومت ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی سعیدی که به عنوان سخنران ویژه مراسم 13 آبان در جمع راهپیمانان کرمانشاهی حضور داشت، با اشاره به مقاومت چهل ساله مردم ایران در برابر نظام استکباری آمریکا، گفت: نظام آمریکا دارای ویژگی هایی است که عملا سازش با آن غیرممکن است که از جمله مهم ترین آن می توان به منفعت طلبی این کشور اشاره کرد که همواره به دنبال تامین منافع و منابع خود بوده است.

سعیدی تصریح کرد: ویژگی دوم نظام استکباری این کشور قدرت طلبی این کشور است که تحمل هیچ مخالفتی را در برابر خواسته های خود ندارد.

وی انحصارگرایی، سلطه گری و تجاوزگری را از دیگر ویژگی های نظام استکباری آمریکا عنوان کرد وافزود: آمریکا تنها در نیمه دوم قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضاد ما با آمریکا تضاد با یک جناح نیست

تضاد ما با آمریکا تضاد با یک جناح نیست