مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 16:302018-11-04فرهنگي

«رنگ ارغوانی» از تئاتر دوباره به سینما می آید


«استیون اسپیلبرگ» این بار به عنوان تهیه کننده ساخت فیلمی به اقتباس از نمایش موزیکال «رنگ ارغوانی» را عهده دار خواهند بود.

- استیون اسپیلبرگ این بار به عنوان تهیه کننده ساخت فیلمی به اقتباس از نمایش موزیکال رنگ ارغوانی را عهده دار خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، رنگ ارغوانی درابتدا در قالب یک رمان نوشته الیس واکر در سال 1982 به چاپ رسد و در سال 1985 استیون اسپیلبرگ فیلمی سینمایی و موفق به اقتباس از این رمان ساخت که در 11 بخش نامزد کسب جایزه اسکار شد و پس از آن یک نمایش موزیکال نیز بر اساس آن به روی صحنه رفت که توانست برنده جایزه معتبر تونی شود و حالا قرار است یک نسخه سینمایی بر اساس این نمایش موزیکال نیز ساخته شود.

استیون اسپیبرگ که پیش از این ساخت فیلم سینمایی رنگ ارغوانی را بر عهده داشته در کنار اوپرا وینفری ، کویینسی جونز و اسکات سندرز ، تهیه کنندگی این فیلم سینمایی موزیکال و جدید را بر عهده خواهد داشت.

این فیلم روایتگر داستان یک دختر جوان آمریکایی آفریقایی و مشکلات زنان آفریقایی تبار در اوائل دههٔ ٬‍1900 شامل فقر، نژادپرستی و تبعیض جنسی است.

آلیس واکر در سال 1982 برای نگارش رمان رنگ ارغوانی که تاکنون چندین بار در سینما و تئاتر اقتباس شده، به عنوان اولین نویسنده زن سیاه پوست موفق به کسب جایزه پولیتزر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رنگ ارغوانی» از تئاتر دوباره به سینما می آید

«رنگ ارغوانی» از تئاتر دوباره به سینما می آید