مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 00:402018-11-04اقتصادي

وضعیت بلیت قطارهای مشهد در آستانه تعطیلات پایان صفر


در فاصله چند روز مانده به تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر، بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت قطارهای مشهد به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارزیابی ها از بازار بلیت های روزهای پایانی ماه صفر که به رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) منتهی می شود، نشان می دهد که عملا بخش زیادی از بلیت های عرضه شده از سوی شرکت های مختلف ریلی به پایان رسیده و جز مواردی خاص عملا امکان خرید بلیت جدید وجود ندارد.

نکته قابل توجه این است که ظرفیت قطارهایی که امکانات و خدمات بالاتری ارائه می کنند و البته نرخ بلیت هایشان بالاتر از قطارهای معمولی است، زودتر به اتمام رسیده و موارد باقی مانده برای مسیرهای اصلی تنها به قطارهای اتوبوسی ختم می شود.

در روزهای آینده و در مسیر تهران- مشهد جز مواردی خاص، بلیت تمامی قطارها به فروش کامل رسیده و شرکت های ریلی ظرفیتی برای بلیت جدید ندارند.

طبق آنچه که در سایت های فروش بلیت قطار دیده می شود، در مسیرهایی مانند تبریز- مشهد، اصفهان- مشهد، اهواز- مشهد و کرمانشاه- مشهد نیز تقریبا شرایط به همین گونه است و بخش قابل توجهی از بلیت های ارائه شده به فروش رسیده اند.

در حال حاضر در مسیر تهران- مشهد بالاترین نرخ بلیت قطار در مرز 200 هزار تومان قرار دارد و بلیت ارزان ترین قطارها نیز با حدود 50 هزار تومان نرخ گذاری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بلیت قطارهای مشهد در آستانه تعطیلات پایان صفر

وضعیت بلیت قطارهای مشهد در آستانه تعطیلات پایان صفر