مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 11:552018-11-05سياسي

در فرونشست های خیابان مولوی به این نکته توجه نکردند


نامش را فرو ریزش های سریالی گذاشته اند و مطالعات نشان می دهند که با پر کردن حفره های قبلی ناشی از فرو ریزش ها در چهارراه مولوی و به دلیل استفاده نکردن از مصالح مناسب برای خاک سست منطقه، - نشست ها ادامه دار شده اند.

اما چهار راه مولوی، نامِ آشنایی است که دست کم از سه سال پیش با شنیدن اش تصورات تاریخی و نه وجود یک حوزه ی تمدنی در کنار این محدوده به ذهن متبادر می شود، هر چند که گویا چهارراه مولوی مسئولان میراث فرهنگی این نام را از ذهن خود دور کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتفاق سریالی فرونشست ِ خیابان ها در تهران مدتی است به خیابان مولوی و روی منطقه ی تاریخی این خیابان تمرکز کرده است، ساعات پایانی روز دهم آبان امسال، نخستین دوباره بخش هایی از خیابان های مولوی و مصطفی خمینی به دلیل نشست خیابان در همان محل قبلی خبر داد.

در میان همه ی احتمالاتی که قطعا کارشناسان شهرداری برای جلوگیری از بروز دوباره ی این اتفاق مدنظر داشتند و تلاش می کردند تا علاوه بر جلوگیری از بروز هر نوع آسیبی به جان و مال مردم در این اتفاقِ مداوم، بار ترافیک منطقه را کم کنند، اما به نظر می رسد کمتر کسی یاد سه سال قبل و کشفِ مسافر چشمه علی شهرری و نشانه های تاریخی بیشتری را در این منطقه به خاطر آورد، تا خود را ملزم به اعلام به میراث فرهنگی و حتی پژوهشکده باستان شناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فرونشست های خیابان مولوی به این نکته توجه نکردند

در فرونشست های خیابان مولوی به این نکته توجه نکردند