مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 10:402018-11-06سياسي

ربع رشیدی را به گذشته پرشکوه خود باز می گردانیم


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان این که مجتمع ربع رشیدی یکی از مجتمع های تاریخی استان است که در گذشته فعالیت های علمی در آن انجام می شد، - افزود: می کوشیم این بنای تاریخی، علمی و فرهنگی به گذشته پرشکوه خود بازگردد و به عنوان مرکزی بین المللی برای جذب دانشجویان در رشته های مختلف مجدداً احیا شود.

محمد وحدتی هلان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح سه دستور کار در مجمع نمایندگان استان که دیروز با حضوراکثریت نمایندگان استان برگزار شد، اظهار کرد: بررسی مسائل مجتمع فرهنگی، علمی و تاریخی ربع رشیدی، یکی از این دستورات بود، که در این جلسه مقررشد یک نفر از اعضای نمایندگان استان برای حضور در هیئت امنای این مجتمع معرفی شود.

وی افزود: چهارشنبه هفته آتی، جلسه ای با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان و رییس مجتمع ربع رشیدی برگزار و ریز مسائل مربوط به این موضوع در آن مطرح می شود تا بتوان از ظرفیت های موجود در ربع رشیدی برای توسعه علمی و فرهنگی استان استفاده کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به دومین دستور جلسه مجمع نمایندگان در خصوص ابقای استاندار آذربایجان شرقی، گفت: طبق قانون، 26 آبان ماه، به کارگیری بازنشستگان ممنوع است، ما همه تلاش خود را به کار گرفتیم در صورت غیرقانونی نبودن، آقای مجید خدابخش به فعالیت خود در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربع رشیدی را به گذشته پرشکوه خود باز می گردانیم

ربع رشیدی را به گذشته پرشکوه خود باز می گردانیم