مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 11:402018-11-06اقتصادي

ساخت 70 شناور با توان داخلی/ هوشمندسازی بنادر تا 3 سال دیگر


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از ساخت 70 فروند شناور مورد نیاز بنادر تجاری با استفاده از توان داخلی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم ظرف سه سال آینده بنادر کشور جزو بنادر هوشمند قرار گیرند.

- ساخت 70 شناور با توان داخلی/ هوشمندسازی بنادر تا 3 سال دیگر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از ساخت 70 فروند شناور مورد نیاز بنادر تجاری با استفاده از توان داخلی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم ظرف سه سال آینده بنادر کشور جزو بنادر هوشمند قرار گیرند.

محمد راستاد - معاون وزیر راه و شهرسازی - در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موقعیت ویژه ایران از لحاظ دسترسی به دریا در شمال و جنوب، بهرمندی از 5700 کیلومتر نوار ساحلی و قرار گرفتن در گذرگاه بین المللی و نقطه ای که می تواند کانون مبادلات کالا میان شمال و جنوب و شرق و غرب باشد، اظهار کرد: از این رو انتظار می رود این موقعیت به بهترین شکل ممکن و در راستای منافع ملی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وجود بنادر بزرگ و کوچکی در نوار ساحلی جنوب و شمال کشور و زنجیره مناسب حمل و نقل مناسبی که در کشور وجود دارد را از دیگر عوامل ایجاد شرایط بسیار ایده آلی برای توسعه تجارت حمل و نقل دریایی کشور عنوان کرد و ادامه داد: ایران از ناوگان تجاری بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 70 شناور با توان داخلی/ هوشمندسازی بنادر تا 3 سال دیگر

ساخت 70 شناور با توان داخلی/ هوشمندسازی بنادر تا 3 سال دیگر