مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 17:252018-11-06فرهنگي

خبرهایی از سینما


صدور پروانه ساخت حمید نعمت الله، رونمایی از پوستر یک مستند با موضوع صلح جهانی و انصارف یک فیلمساز از جشنواره مستند حقیقت از خبرهای سینمایی روز 15 آبان هستند.

- شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با دو فیلمنامه موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری؛ فیلم نامه های قاتل و وحشی به تهیه کنندگی و کارگردانی و نویسندگی حمید نعمت الله در ژانر اجتماعی و دارآباد به تهیه کنندگی اکبر صادقی، کارگردانی افشین صادقی و نویسندگی علی اصغری در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

پیش تر اعلام شده بود حمید نعمت الله برای ششمین فیلم سینمایی اش درخواست پروانه ساخت داده و قصد دارد فیلم تازه اش را با حضور قطعی لیلا حاتمی جلوی دوربین ببرد.

**** پوستر فیلم جغد جنگ به کارگردانی علی رضا محمدی و گویندگی محمدرضا علیمردانی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه، پوستر فیلم مستند جغد جنگ ساخته علی رضا محمدی و به گویندگی محمدرضا علیمردانی که تلفیقی از نام فیلم و همچنین شعری از ملک الشعراء بهار است و به مضمون صلح جهانی پرداخته شامگاه دوشنبه 14 آبان ماه منتشر شد.

علی رضا محمدی کارگردان طی یادداشتی در خصوص این فیلم نوشته است: امنیت و عقلانیت هر دو همذات و همزاد یکدیگرند، وقتی صدای گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از سینما

خبرهایی از سینما