مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آبان 1397 ساعت 10:362018-11-07سياسي

تمبر یادبود مراسم سنتی چهل و هشتم امامزاده آقاعلی عباس رونمایی شد+ تصاویر


طی مراسمی با حضور نمایندگان شمال استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی آیین شست و شوی حرم امامزاده آقا علی عباس با گلاب ناب قمصر کاشان انجام و از تمبر یادبود مراسم آیینی چهل و هشتم رونمایی شد.

- همزمان با 28 صفر تمبر یادبود مراسم سنتی چهل و هشتم امامزاده آقاعلی عباس رونمایی شد+ تصاویر طی مراسمی با حضور نمایندگان شمال استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی آیین شست و شوی حرم امامزاده آقا علی عباس با گلاب ناب قمصر کاشان انجام و از تمبر یادبود مراسم آیینی چهل و هشتم رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، شام گاه سه شنبه و با حضور نمایندگان شهرستان های نطنز، کاشان، و آران بیدگل، اردستان، نایین و خور و بیابانک، مدیرکل پست استان اصفهان و جمعی از مسؤولان محلی مراسم آیین شستشوی حرم امامزاده آقا علی عباس با گلاب ناب قمصر کاشان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام قاسمی امام جمعه بادرود اظهار کرد: آیین سنتی چهل و هشتم از صدها سال پیش توسط مردم این منطقه برگزار می شده است و این آستان همواره پذیرای میلیون ها زائر و مجاور در طول سال است و این روز به عنوان روز زیارتی امام زاده آقا علی عباس محسوب می شود که مردم از اقصی نقاط میهن اسلامی برای زیارت به این مکان مقدس می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمبر یادبود مراسم سنتی چهل و هشتم امامزاده آقاعلی عباس رونمایی شد+ تصاویر

تمبر یادبود مراسم سنتی چهل و هشتم امامزاده آقاعلی عباس رونمایی شد+ تصاویر